Kraje

Języki

Nowe możliwości promocji marek i oferty najemców w obiektach Ceetrus

Pologne
28 Marzec 2019

Najemcy Centrów Handlowych Auchan mogą korzystać z dodatkowych możliwości promocji swojej oferty na różnorodnych nośnikach multimedialnych mieszczących się w obiektach oraz na lifestylowym blogu blog.oshopping.pl.

– Zachęcamy do korzystania z cyfrowych form promocji oferty na terenie naszych galerii handlowych. Gotowe rozwiązania, którymi dysponujemy efektywnie wspierają sprzedaż i umożliwiają dotarcie do kluczowych klientów – mówi Angelika Kowal, menedżer ds. digital marketingu w firmie Ceetrus.

Ceetrus oddaje najemcom do dyspozycji nowe kanały, które wykorzystać można do wsparcia akcji wyprzedażowych i promocji. Pierwszą z nich jest możliwość emisji treści marketingowych na nośnikach multimedialnych umieszczonych wewnątrz galerii handlowych. Ekrany LCD i totemy w Centrach Handlowych Auchan umożliwiają atrakcyjne zaprezentowanie oferty oraz zapewniają możliwość szybkiej aktualizacji treści.  

Oferta emisji treści marketingowych na ekranach LCD i totemach dostępna w siedmiu obiektach:

  • Galerii Bronowice
  • Galerii Łomianki
  • Centrum Handlowym Auchan Bydgoszcz
  • Centrum Handlowym Auchan Gdańsk
  • Centrum Handlowym Auchan Hetmańska (Białystok)
  • Centrum Handlowym Auchan Produkcyjna (Białystok)
  • Centrum Handlowym Auchan Bielany (Wrocław)

Najemcy, którzy chcą zbudować szerszy kontekst swojej komunikacji i wzmocnić przekaz reklamowy albo dotrzeć do nowych grup odbiorców, mogą zrealizować kampanię na lifestylowym blogu Oshopping. Oprócz gotowych formatów reklamowych – billboardu, double billboardu i halfpage –kampanię można rozszerzyć o custom publishing w formie wpisów sponsorowanych.

Blog jest dostępny pod adresem https://blog.oshopping.pl/ prowadzony jest przez Ceetrus we współpracy ze stylistami i blogerami.

Szczegółowych informacji na temat oferty dla najemców udziela:

Angelika Kowal, menedżer ds. digital marketingu w firmie Ceetrus
 akowal@ceetrus.com