Najemcy Centrów Handlowych Auchan mogą korzystać z dodatkowych możliwości promocji swojej oferty na różnorodnych nośnikach multimedialnych mieszczących się w obiektach oraz na lifestylowym blogu blog.oshopping.pl.
– Zachęcamy do korzystania z cyfrowych form promocji oferty na terenie naszych galerii handlowych. Gotowe rozwiązania, którymi dysponujemy efektywnie wspierają sprzedaż i umożliwiają dotarcie do kluczowych klientów – mówi Angelika Kowal, menedżer ds. digital marketingu w firmie Ceetrus.
Ceetrus oddaje najemcom do dyspozycji nowe kanały, które wykorzystać można do wsparcia akcji wyprzedażowych i promocji. Pierwszą z nich jest możliwość emisji treści marketingowych na nośnikach multimedialnych umieszczonych wewnątrz galerii handlowych. Ekrany LCD i totemy w Centrach Handlowych Auchan umożliwiają atrakcyjne zaprezentowanie oferty oraz zapewniają możliwość szybkiej aktualizacji treści.
Oferta emisji treści marketingowych na ekranach LCD i totemach dostępna w siedmiu obiektach:
- Galerii Bronowice
- Galerii Łomianki
- Centrum Handlowym Auchan Bydgoszcz
- Centrum Handlowym Auchan Gdańsk
- Centrum Handlowym Auchan Hetmańska (Białystok)
- Centrum Handlowym Auchan Produkcyjna (Białystok)
- Centrum Handlowym Auchan Bielany (Wrocław)
Najemcy, którzy chcą zbudować szerszy kontekst swojej komunikacji i wzmocnić przekaz reklamowy albo dotrzeć do nowych grup odbiorców, mogą zrealizować kampanię na lifestylowym blogu Oshopping. Oprócz gotowych formatów reklamowych – billboardu, double billboardu i halfpage –kampanię można rozszerzyć o custom publishing w formie wpisów sponsorowanych.
Blog jest dostępny pod adresem https://blog.oshopping.pl/ prowadzony jest przez Ceetrus we współpracy ze stylistami i blogerami.
Szczegółowych informacji na temat oferty dla najemców udziela:
Angelika Kowal, menedżer ds. digital marketingu w firmie Ceetrus
akowal@ceetrus.com